wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Ett Par Strumpor Och Tre Dosor Snus

Kategori: Shopping

Kontaktlinser beställer jag alltid från Sverige. Eller rättar sagt så beställer jag det hem till mina föräldrar som sedan i sin tur skickar det till Österrike. Nu var det dags igen. I samma veva bad jag pappa slänga ner en laddning snus i paketet, vilket han snällt gjorde. Med i paketet fanns också ett par hemmastickade sockar från Finland <3
 
Så nu, utrustad med varma fötter, bra syn och ett uns nikotin ska jag nog klara denna hösten också. 
 

KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2016-08-26 | 22:19:31
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se/

    Skönt att du kan få linserna skickade till dig genom dina föräldrar. Minns att jag tyckte det var lite knepigt med linser när jag bodde i Sydafrika, de hade liksom inte samma som hemma, så jag förstår dig. Sockorna ser ashärliga ut, perfekta för hösten!

Kommentera inlägget här: