wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Gut Dabei

Kategori: Fest, Sextonde, Utgång, Wien

Ojojoj. Efter Frequency for jag alltså direkt (bokstavligen) till jobbet. Tog mig på något sätt igenom dagen. Sedan hem, powernap:a (kan man ens kalla det så om nap:en varar typ tre timmar? Är siesta en bättre term?), zack zack packa väskan och mot Daniela. Pizza, Amaretto, bra musik och vips var jag Gut Dabei igen. Tramp tramp mot Gürtel och Weberknecht. Lite tamt då vi kom men sedan, ungefär lagom som Dani anlände, kom också festen igång. Vi dansade och svettades och dansade och svettades och dansade och och svettades och dansade. Dörrvakten bytte till sig mitt nummer. Vet inte om det var så smart. Alltså för mig. Vi får väl se framöver. 
 
Tjejerna körde även Karaoke.
Alle Gute Dinge Sind Drei (namnet på vår WhatsApp-Trio!).  
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: