wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

New Department

Kategori: Jobb, Tankar

Sedan förra måndagen är jag på en ny avdelning. Innan jag började hade jag rätt höga förväntningar, dels pysslar avdelningen med sådant som jag känner åt minstone en smula bekväm med sedan universitetet, dels verkade teamet bra och dels hade jag på förhand fått information om vad mina uppgifter skulle vara (... något som verkligen inte tillhör vanligheten). Höga förväntningar är sällan bra då de ju oftast inte infrias men i detta fallet har de gjort det. Jag trivs jättebra, har mycket att göra - nästan på gränsen till för mycket - så tiden bara springer förbi.
 
Nu hoppas jag att jag kan prestera bra så att jag eventuellt har en chans att få komma tillbaka hit efter trainee-tidens slut. 
 
 
Kommentera inlägget här: