wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Att Slå Knut På Sig Själv

Kategori: Jobb, Tankar

Jag har ju tidigare berättat att jag de senaste veckorna varit på en avdelning där jag trivs väldigt bra, både med kollegor och med uppgifter. Givetvis vill jag prestera bra för att kanske eventuellt ha en chans att återvända hit framtiden. Jag har hittills lyckats lösa de uppgifter jag fått rätt bra om jag får säga det själv. Men. Då jag ska redovisa dem. Det har gått mindre bra. Minst sagt. Jag bara svamlar, rör till det och känner mig allmänt dum. Det känns såklart inte alls bra, ofta är det ju inte själva lösningen utan hur man säljer in det som är det som räknas i slutändan.

Hoppas på tredje gången gilt på fredag.  

KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2016-09-14 | 22:40:46
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Ibland blir det så. Men det kan väl inte varit allt för illa. Ibland tror jag man är väldigt självkritisk och ser saker ut ett värre perspektiv än vad andra gör. Men håller tummarna i vilket fall för fredagen!

  • Anna säger:
    2016-09-15 | 22:15:48
    Bloggadress: http://www.annapannapuff.se

    Håller tummarna, klart det går bra i morgon!!

Kommentera inlägget här: