wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Hausgemacht

Kategori: Café, Femte, Wien

Efter måndagens date med Sabrina gick kompis-date:andet vidare under tisdagen. Jag och Magdalena möttes upp på Vollpension i Wiens Femte Bezirk för en fika. Sist jag var dit satt vi ute men det tillät inte vädret riktigt denna gång. Var dock minst lika mysigt inne. Hands up till den underbara herren i kassan. Satt för övrigt och kollade igenom min kalender häromsistens, på 21 dagar har jag spenderat två kvällar hemma.Två. 90 procent av tiden är jag alltså på språng, träffar vänner och lever livet. 
 
#Freizeitstress.  
 

KOMMENTARER:

  • moa gustafsson säger:
    2016-09-23 | 11:16:35
    Bloggadress: http://moagustafson.blogg.se/

    Hej bor du i Österrike? Hur trivs du, är det likt Sverige? Och vilken skidort skulle du rekommendera mest i Österrike 😊

    Svar: Det gör jag =)Jag trivs hur bra som helst, skulle som det känns idag inte kunna tänka mig att flytta tillbaka till Sverige. Såklart finns det mycket likheter, men skillnaderna är större än man tror! Kolla in "Kulturkrock"-kategorin så hittar du säkert en del.
    Min favorit då det gäller skidåkning är Schladming men det finns väldigt mycket bra även längre västerut. För visst skulle du mer åt det hållet?
    Välkommen!

Kommentera inlägget här: