wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

La La Land

Kategori: Film, Sjätte, Wien

 Igår var det dags för bio! Vi valde att se La La Land på en av Wiens fyra (tror jag?) engelskspråkiga biografer, Haydn på Mariahilfer Str. i Wiens Sjätte Bezirk. Med i packningen fanns såklart (#snmålänning) nötter, snacks och dryck. Jag hade (av förklarliga skäl) väldigt höga förväntingar på filmen och blev trots detta inte besviken! Som en modern saga liksom. Bra skådispelare och gullig plott, tänk typ the Notebook korsat med Grease.
 
En film som lönar sig att se på bio.

KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2017-02-05 | 22:34:53
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Åh jag var också och såg den. Hade vädigt höga förväntningar innan, eftersom den fått så höga betyg. Jag blev dock lite besviken, även om jag inte tyckte den var dålig. Bra skådespelare (ryan gosling tex.. mm!). Men musiken kunde bli lite tjatig, var nån låt som de spelade väldigt mycket under filmens gång. Men på det stora hela en rätt bra film!

Kommentera inlägget här: