wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Bits And Bites

Kategori: Restaurant, Sjätte, Wien

I Wiens Sjätte Bezirk öppnade för inte allt för länge sedan på en av Mariahilfer Straßes många tvärgator hippa Bits & Bites. Länge velat kika förbi men det var först i torsdags det blev av. Med mig hade jag fina fina Cathrina. Attans vad länge sedan det var vi sågs. Stället är egentligen mest känt för frukost/brunch. Och det är nog bra så, för kvällsmenyn hade inte mycket att erbjuda. Jag beställde en hummustallrik, men eftersom jag inte fått den efter över en timmes väntan var jag så fräck att jag sa att då kan det lika gärna vara. 
 
Dryck fick jag åtminstone. En Hollunder-Hugo.
 

KOMMENTARER:

  • Emilie säger:
    2017-03-07 | 20:32:37
    Bloggadress: http://mittemellan.wordpress.com

    Knappast du som är fräck, de skulle ha bjudit på drycken, minst! En hummustallrik behöver ju inte ens tillagas..

  • Jessica säger:
    2017-03-08 | 08:13:39
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Vad dåligt att det inte kommit på över en timme, tyckte det var bra att du sa till. Känns liksom inte som nån idé om man hunnit vänta så längre.

Kommentera inlägget här: