wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Laga Mig Sa Pulvret

Kategori: Café, Fjärde, Wien

Söndagen inleddes med lyxfrukost hemma i form av croissanter och hallonmarmelad. Jag, klantmaja, lyckades med konststycket att skära mig i fingret och det ganska djupt. Jag tog lugnt fram hushållspapper för att pressa mot såret. När jag därefter började gräva i mina gömmor efter plåster blev allt svart. Allt blod försvann från överkroppen, det slog lock för öronen och jag orkde inte lyfta armarna. Precis, jag tuppade av. Som tur var#1 kände jag av det hela och hann precis sätta mig på soffan. Som tur var#2 hade jag sällskap med mig. Så efter 20 minuter vågade jag sätta mig upp igen. Efter frukosten smidde vi reseplaner en stund innan vi begav oss mot Vollpension för fika. Tänkte att lite socker nog säkert skulle göra gott för mitt herz-kreislauf. 
 
Det gjorde det också.
 

KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2017-03-02 | 08:46:57
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Alltså aj, lät som det måste gjort väldigt ont! Läskigt att du svimmade. Men tur att du hade sällskap. Fika och lite socker lät som en bra grej! Vad har ni för resplaner?

Kommentera inlägget här: