wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Stuhleck - Impressions

Kategori: Shopping, Sport, Utflykt, Österrike

Årets av firman organiserade skiddag, förmodligen årets sista, gick till Stuhleck i Niederösterreich. Jag, Dani, Nadia, Moritz och Samir åkte dit redan på fredagen efter jobbet för att avnjuta en finfin kväll ihop. Samir hade med sig salami, fetaost, tonfisk, oliver, snaps, vin, kaffe, grönsaker, u name it, och servade oss andra som om vi vore kungligheter. Efter en (kort) natt i Hütten hade vi så en lång dag i backen. Hur det gick? Äntligen! Första gången jag kände att jag kunde åka! Vilken känsla! Jag hade kontroll! Vilken dag! Mina ben är numera mos, men så ska det kanske vara. Bonus: skiduthyrningen där jag hyrde skidorna hade påbörjat sin utförsäljning för säsongen...
 
...och nu hux flux har jag mina alldeles egna skidor!
 Lovar att lägga upp filmer, en från första gången vi åkte och en från idag, så ni kan se utvecklingen!
 
Kommentera inlägget här: