wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Sushi & More

Kategori: Femte, Restaurant, Wien

Igår måndag var jag gräsänka. Då passade jag och Daniela på. Sushi har ju blivit lite av en tradition. För Daniela var det första gången hon prövade det relativt nyöppnade Sushi & More i Wiens Fembte Bezirk. De har riktigt bra utbud, även av wok:er och currys. Allt tillagas på beställning, men väntetiden ser jag snarare som positiv. Igår kombinerade vi Sushi med husesyn. Och massa prat. Jag förundras ofta över hur krasst det går till i arbetslivet, känns som det kvittar hur stort eller litet företaget är, skrapar man lite på ytan, knäppa chefer, konstiga kollegor, stress, stress, stress. Jiesses. Daniela har på något sätt höjden av otur.

Finns inte mycket annat jag kan göra än att lyssna

Kommentera inlägget här: