wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

2015 - Impressions

Kategori: Impressions

2014 var ett minst sagt år, så 2015 sag jag fram emot ett något mindre turbulent år. Men det blir visst aldrig som man tänkt sig: nytt jobb igen, ny lägenhet igen och inte minst många fina nya bekantskaper.

Hälsa:
Känns ju skönt att kunna säga men här har jag inga anmärkningar, det skulle väl vara det nagot mindre lyckade besöket hos företagsdoktorn eller min cykelvurpa häromsistens i så fall

Fester:
En hel del, nedan ett litet axplock:

Jobb:
Varit på både lyckade och mindre lyckade intervjuer och tillslut äntligen hittat rätt. Kikstart blev det i Oktober med en introduction week.

Kärlek/Killar:
Blandad kompott, som vanligt inget seriöst

…. Eller? Slutar ju ända bra med  lyckad date och poeten på ingång. Får se vad 2016 har att erbjuda.

Konserter:
Finns separat listat HÄR.

Utflykter:
En hel del mindre turer:

Resor:

Besökare:
Några påhälsningar har jag haft. Bland annat:

Bekantskaper:
Hade tänkt först köra en ingen nämnd ingen glömd, men måste ändå lyfta fram några:

KOMMENTARER:

  • anna säger:
    2015-12-31 | 13:00:48
    Bloggadress: http://addspirit.blogg.se/

    alltid kul att läsa såna här listor :)

  • Em - En fotoblogg om mitt gymnasiearbete säger:
    2015-12-31 | 14:45:33
    Bloggadress: http://www.emelielarsson.blogg.se

    Hoppas du får ett bra 2016!<3

  • Anna säger:
    2015-12-31 | 16:29:48
    Bloggadress: http://www.annapannapuff.se

    Visst känns det bra att summera året lite? Gott nytt år, jag hoppas en hel del på 2016!

Kommentera inlägget här: