wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Take Me Out

Kategori: Jävla Karlar

Minns ni gymkillen? I helgen påväg till glass-ätandet var det så dags igen. En random person (på cykel) stoppade mig på gatan och frågade vad han kunde göra för att få ta en kaffe eller glass med mig efter jobbet någon dag. Snacka om att jag blev paff. Inte min typ av kille tror jag, men en stor eloge för mod ska han ha. Nåväl, han fick mitt nummer ändå så får vi se vad de kan leda till. 
 
Värre än n gratis glass, en pinsam tystnad och att man inte ses igen kan det ju inte bli.
 

KOMMENTARER:

  • Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare på Improveme säger:
    2015-08-19 | 09:22:54
    Bloggadress: http://kohlers.se

    Gulligt, hoppas det blir något :*

Kommentera inlägget här: