wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

En Katt Bland Hermelinerna

Kategori: Fest, Sjätte, Utgång, Wien, Åttonde

Så var det igår. Om man tänker sig mig som en katt och örtio tusen fransmän som hermeliner. Jag kan nämligen inte ett ord franska (om man inte räknar "restaurant", "parfym" eller "paraply") och fransmän är ju inte direkt kända för sina kunskaper i främmande språk. Hur hamnade jag i denna pikära situation? Danielas fel alltihopa. Men roligt var det. Efter födelsedagsfesten drog vi vidare till Chelsea där vi dansade långt in på småtimmarna. 
 
Den upp-pumpade stämningen gjorde en U-sväng då vi fick höra om vad som utspelats i Paris under kvällen. Genom ett under verkade det som att allas anhöriga var oskadda. Dock var partystämningen i botten efter detta så vi sade adjö till varandra och var och en gav sig schwer­mü­tig hem till sitt.
 
Att tagga detta inlägg med "magi" skulle kännas väldigt fel även om kvällen var magisk fram till klockan 03.
 
 

KOMMENTARER:

  • snie.blogg.se säger:
    2015-11-15 | 09:16:03
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

    av att döma av bilderna så såg det toppen ut fram tills dess iaf!

  • Mirre säger:
    2015-11-15 | 12:50:25
    Bloggadress: http://nouw.com/sweetwords

    Ser ju ändå ut som ni haft det toppen

  • Jessica säger:
    2015-11-15 | 15:18:14
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Förstår att en del av stämningen förtogs när ni fick reda på detta. Själv satt jag och tittade på skräckfilm när jag fick reda på vad som hade hänt, kändes väldigt surrealistiskt.

Kommentera inlägget här: