wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Rhodos - Impressions

Kategori: Glass, Impressions, Resor, Tips

Veckan har gått galet fort och nu är jag hemma i Wien igen (... där det är 10 grader varmare än på Rhodos, bastu Jaooo). Jag och Linda har haft rätt olika syn på mycket men med kompromisser, givande och tagande kommer man väldigt långt. Vad har vi då hunnit med? Och vad har jag lärt mig? Förutom att inte glömma tigerbalsam hemma nästa gång och att man aldrig under några omständigheter kan lita på en grekisk tidtabell:

Rhodos - Dag Ett
Rhodos - Dag Två
Rhodos - Dag Tre
Rhodos - Dag Fyra
Rhodos - Dag Fem
Rhodos - Dag Sex

Pruta på priserna lönar sig! Se bara mitt fynd; från EUR39 till EUR25. Pappa Smålänning hade varit stolt.Godaste glassen finns på Gelato Italiano i Rhodos stad. Aegan Airlines is the shit. På tal om shit. Spola inte ner papper i toan! Symis största by Gialos är väl värd ett besök. Ät mkt Mousaka!

Lindos skulle kunna vara paradiset på jorden?Bästa och mest prisvärda restaurangen:Missa inte de olika kryddblandingarna, olivoljorna och honungen. 

KOMMENTARER:

  • Emilie säger:
    2015-07-22 | 17:32:41
    Bloggadress: http://www.mittiemellan.wordpress.com

    Välkommen tillbaka till staden där all glass är god! ;) Imorn är det Popfest, är du med?

  • Mirre säger:
    2015-07-22 | 19:38:20
    Bloggadress: http://myflowergirl.blogg.se

    Att kompromissa kommer man långt, då får ju båda roligt, samt duktig du var att pruta.

    Men vad ska man göra av med pappret man torkat sig med då?,

  • Anna säger:
    2015-07-22 | 20:58:32
    Bloggadress: http://www.annapannapuff.se

    Vilken fin ryggsäck! Och vad händer nu? Mer semester? Jobb? Jag har TVÅ späckade arbetsdagar kvar innan jag checkar ut igen!

    Svar: Jag blev stormförtjust i älgarna! Jobbet rullar igång redan imorgon är jag rädd; men då kan jag kanske följa din semester via bloggen o på så sätt förlänga semesterkänslan ;-)
    Anna Elina

  • Sara säger:
    2015-07-22 | 21:52:48
    Bloggadress: http://entreprenista.se

    Herregud den där glassen såg ju fruktansvärt god ut!! :)

Kommentera inlägget här: