wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

And Those Who Were Seen Dancing Were Thought To Be Insane

Kategori: Fest, Sextonde, Utgång, Wien

Fredagen började med jufest, och inte vilken julfest som helst, utan HP:s flamingofest som det snackats om så länge vi känt varandra. I avsaknad av rosa gjorde jag min egen tolkning av temat och gick ditt som påfågel istället. Efter julfesten mötte jag upp Nadia, hennes grekiska besök och Daniel på Bravo Hits Party arrangerat av Weberknecht, som fram till i fredags flugit under min radar. Jag trodde att de kvinnliga klubbesökarna där bara var allmänt trevliga och frikostiga med komplimanger... Tills det kom fram att Weberknecht visst är en känd location inom gay-scenen. Man lär sig något nytt varje dag!
 
Kvällens höjdpunkt var då jag gick loss crazy, med betoning på crazy, till Doktor Alban. 

KOMMENTARER:

  • snie.blogg.se säger:
    2015-12-21 | 09:39:24
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

    Haha vad roligt! Bland de roligaste uteställena var en gayklubb i Göteborg. Hade sjukt kul de kvällarna!

Kommentera inlägget här: