wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Gürtelnightwalk XVIII Med Födelsedagsfest

Kategori: Sextonde, Utgång

Alltså hjälp säger jag bara?! Har det redan gått ett helt år sedan den senaste Gürtelnightwalk:en? Vilken kväll det var förra året, Ika fick släpa med mig hem då klockan närmade sig 04.00. Emilies födelsedagsfest/förfest var minst lika rolig den så förväntningarna inför årets upplaga var högt ställda. Och de införlivades med marginal. Trevligt folk, trevlig miljö, trevlig musik. Efter häng i trädgården slutade vi (tre musketörer) sedan på Chelsea, där folket ju alltid bjuder på både toppar och dalar, medan man alltid kan lita på musiken. Känns nästan som jag numera kan titulera mig stammis. Och jag är stolt att jag faktiskt vågade "gå fram", även om det inte belönades denna kväll. Men man ångrar väl bara vad man inte gjorde? 
 
Då jag kastade in handduken vid 04 var stället fortfarande packat, minst sagt.

KOMMENTARER:

  • Mirre säger:
    2015-08-30 | 22:14:53
    Bloggadress: http://myflowergirl.blogg.se

    vad roligt, samt ja ett år går rasande fort. Oj kl 4 då är jag så trött och sover ZZZZzzz, skratt

Kommentera inlägget här: