wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Stockholm Dag Tre

Kategori: Choklad, Jobb, Resor

Denna dag började lugnt med frukoststund. Men det var det med lugnet. Jobbtekniskt var det en utvärdering med en psykolog. Kändes OK då jag var där, men sedan såhär i efterhand blir jag osäker, kommer på massa saker jag borde sagt eller inte sagt. Nåväl, nu har jag gjort vad jag kan. På det stora hela är jag inte så nöjd med min insats, känner att det finns många saker jag borde kunnat prestera bättre på.
 
Skönt att koppla bort allt som har med utvärdering och bedömning att göra på eftermiddagen. Då mötte upp Emma för massa prat, pasta på Vapiano, promenad genom stan och chokladboll med chai latte på Café Pascal (för 71 kornor, eeh?!). Herre jösses, stackarn, hon måste ha fått skavsår i öronen!
 
Som sagt, hotellfrukost, tidning och tid. Det är avkoppling det.
Pasta på Vapiano i fint sällskap, det är livskvalitet det.
 Triss i dryck, men efter allt prat (och stark pastasås) gäller det att fylla på med vätska.
 
Kommentera inlägget här: