wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Whatever You Are, Be A Good One

Kategori: Fest

Igår vankades det stort korridorsparty. Förväntningarna var höga och infriades för en gångs skull inte, rätt lamt och jag kände mig som mormor. Därför drog vi snabbt vidare till den irländska puben Charly P's i Wiens nionde Bezirk. Efter det drog tre fjärdedelar vidare till Grelle Forelle medan jag tackade för mig, Grelle Forelle är inte riktigt meins.
 
Blev ändock en fin kväll. Dessutom fick jag öva på att locka håret inför julfesten på fredag.
 
 

KOMMENTARER:

  • Emilie säger:
    2015-12-06 | 16:21:57

    Haha därför jag bangade, om du kände dig gammal så ör ju jag en fossil i sådana sammanhang :)

  • Mirre säger:
    2015-12-06 | 20:53:44
    Bloggadress: http://nouw.com/sweetwords

    Ohh det där är bra locktänger har nån liknande =D

  • snie.blogg.se säger:
    2015-12-07 | 09:31:51
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

    Kan man inte få se lockarna??? =) <3

  • Anna säger:
    2015-12-10 | 06:08:13
    Bloggadress: http://www.annapannapuff.se

    Ja, ja, alla fester är inte helt ljuvliga... Håret då? Lockarna! Hur gick det? Jag har en sån där men lockar hellre med en plattång (!) eller men en kontång.

    Svar: Det gick faktiskt över förväntan! Dock så höll de i sisådär 2 timmar, åtta ton hårspray till trots. Det var lite genrep inför morgondagens julfest, då blir det upp till bevis (kanske till och med kommer ett bevis i fotoform!).
    Anna Elina

Kommentera inlägget här: