wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Popfest Wien 2015

Kategori: Festival, Första, Konserter, Wien

Då jag ska iväg på bröllop i helgen hade jag egentligen planerat in en fixardag idag: tvätta, packa upp, handla, ni vet sådant man behöver efter en veckas frånvaro. Meeen, så var det ju det här med Popfest Wien, en av Wiens många gratisfestivaler, som börjar idag. I helgen är jag som sagt inte hemma, så ska jag gå så är det ikväll jag har chansen. Det kan jag inte missa. Så, om det nu inte kommer in åska och oväder är det där jag kommer hålla till ikväll istället. Sålänge jag har rena underkläder ska jag nog klara mig. Tvätten springer nog inte iväg.
 
Sagt det många gånger förr och säger det igen. Jag <3 Wien.
 

KOMMENTARER:

  • snie.blogg.se säger:
    2015-07-23 | 10:33:21
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

    Det gör du HELT rätt i!!! Tvätten finns kvar ;) Vad va det för konsert?? Älskar allt som händer i Wien! Så kul ju!!

  • N säger:
    2015-07-23 | 12:41:48
    Bloggadress: http://nouw.com/nathaliemaria

    Vad roligt!

Kommentera inlägget här: