wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Sommergenuss

Kategori: Choklad, Shopping, Smarr

Jag är ingen spontanshoppare. Förutom då det kommer till Limitted Edition. Må det vara choklad, må det vara doftljus, må det vara glass. Det är lite av min Akilleshäl. Igår var det så dags igen. Wops, jag råkade få med mig lite choklad hem. Honig-Salzmandel borde egentligen inte falla mig så värst i smaken, men det gör den. De andra smakerna däremot borde falla mig i smaken och om en olovande smak faller i god jord kan jag bara tänka mig vad de lovande smakerna gör. Ända sättet att få svar är såklart att testa! 
 
Recensiner kommer. Inom en vecka. Max.
 
Uppdatering: här finns alla recensioner:

KOMMENTARER:

  • Emilie säger:
    2015-06-18 | 11:51:51
    Bloggadress: http://www.mittiemellan.wordpress.com

    Bra att du köper Salzmandel, för det är deras årssort och om den säljer bra tas den upp i sortimentet, de har en sån sort varje år! Och den är så god!!

    Jag är föressten likadan vad gäller limited Editions, älskar det!

Kommentera inlägget här: