wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Intergalactic Lovers

Kategori: Konserter

Första anhaltspunkten på Donaukanaltreiben: Intergalactic Lovers! Strålande väder, sällskap som strålade ikapp med solen, varmt, härlig stämning och därtill bra musik. Bättre start på helgen hade jag inte kunnat tänka mig. 
 
Givetvis var jag på plats först, nästan en timme före resten, så jag hann se ett extra band, Freud:

Gissa vad? Ledtråd: årets julklapp 2016?
Jag var ganska sliten men är glad att jag tog mig ut i folkvimlet, om än bara en kort stund. Något är ju bättre än ingenting alls!

Huvudattraktionen, Intergalactic Lovers, bjöd på bra sång, lite Regina Spector-klang på sångaren.
Kvällens bästa var dock helt klart sällskapet. Finare människor får man leta efter. 


KOMMENTARER:

  • snie.blogg.se säger:
    2015-05-30 | 09:24:12
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

    WOW VA KUL!!! O gratis dessutom! =)

    sömnskola hade jag aldrig hört talas om..men jag googlade lite apoteksgrejer, med örter osv som jag tänkte prova. man är ju helt död om dagarna annars!

  • linah säger:
    2015-05-31 | 19:13:31
    Bloggadress: http://nouw.com/linahs

    du har så fina bilder i din blogg:D

Kommentera inlägget här: