wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Gadgets

Kategori: Humor, Jävla Karlar, Shopping

Igår efter jobbet stressade jag iväg som ett gehu för att hinna till stan, närmare bestämt en butik för telefonskal och dylikt, innan den stängde. Väl framme visade det sig att det danns typ tre olika skal att välja på till min (utgående) modell, varav alla enligt mig var aningen överprissatta. Försäljaren var dock väldigt snygg trevlig så jag köpte både skal och någon sorts skyddsplast (så nu citat "kan du slå på telefonen med en hammare"). Efter en tur till bankomaten (... såklart bara kontant betalning) och betalning frågade försäljaren var jag kom ifrån. Det visade sig att han planerat en resa till Sverige (i alla fall påstod han så) och efter sisådär en timme hade jag tömt ur mig på alla tips jag satt inne med gällande sevärdheter och aktiviteter i Svea rike. Att det sedan visade sig att jag kunnat beställa ett skydshölje internt via firman gjorde inte så mycket i sammanhanget. Smålänningen i mig till trots.
 
Kanske jag borde gå tillbaka och köpa ett till skal utifall att det jag nu har går sönder? Som backup liksom?
 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2015-11-06 | 16:47:35
    Bloggadress: http://www.annapannapuff.se

    Klart du ska gå tillbaka! Ingen har bara ett skal, i dagens samhälle;)!

Kommentera inlägget här: