wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Fortune Presents Gifts

Kategori: Choklad, Privat

Jag fick så många fina saker på min födelsedag! 
 Av familjen fick jag Karl Fazer choklad, en handduk, en nackkudde och en muminmugg.
Så nu har min duo vuxit till en trio! 
 Jag fick också en jättevacker kinesisk solfjäder. Snacka om att den kommer väl till pass i Wien under sommarhalvåret.
Av mina vänner fick jag förtuom den magiska festen också pajformar (som jag för övrigt jagat i typ hundra år) och vin i sådanna mängder att jag skulle kunna bada i det  också ett häfte fullt med kuponger till caféer och restauranter runt om hela Wien. Det ni! 

KOMMENTARER:

  • snie.blogg.se säger:
    2015-10-14 | 08:57:21
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

    MEEEN jag fattade inte att det var din födelsedagsfest!!! GRATTIS I EFTERSKOTT fina du! <3<3

    Fina presenter och roligt att bli uppvaktad! KRAM

  • Anna säger:
    2015-10-14 | 11:17:38
    Bloggadress: http://www.annapannapuff.se

    Visst är det härligt att fylla år, jag tröttnar aldrig!! Stor grattis i efterskott och tack för peppningen innan och de glada tillropen igår, nu är jag snart fit for fight igen!

Kommentera inlägget här: