wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Tänk Vad Ett Hej Kan Göra

Kategori: Jobb, Tankar

Idag innan lunch kom det in en kollega från inköpsavdelningen till mig. Han är också svensk (heter för övrigt samma sak som min pappa) och företagsdoktorn har knüpf:at ihop oss per mail. Jag har (också per mail) lovat kollegan att hjälpa till på svenska kyrkans julmarknad som hålls i slutet av november.  Idag kom han in för att presentera sig personligen och tacka så mycket för hjälpen på förhand, fråga lite om vem jag var, vart jag kom ifrån och hur jag trivs.

Inget märkvärdigt egentligen kanske, man jag blev ändå väldigt glad. 

 

 

 

KOMMENTARER:

  • Anonym säger:
    2015-10-30 | 21:30:17

    Oh se upp lite med den där marknaden, kan bli mer jobb än du tror :) Men väldigt fint att du ställer upp, är en fin tillställning med Luciatåg och allt!

  • Basarveteran säger:
    2015-11-13 | 12:57:47

    Hoppas att du inte blev skrämd av kommentaren! Det är roligt att hjälpa till på basaren. Har hållit på i över 30 år! Vi ses säkert, skulle tro att du kommer att handla hos mig om du gillar godis.

    Svar: Absolut inte, jag vet vad det är jag gett mig in på ;-)Finns det någon som inte gillar godis?! Hehe
    Anna Elina

Kommentera inlägget här: