wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Varför Finns Det Inga Kvoter För Idioter?

Kategori: Jobb, Tankar

Katastrof, så gick det igår, så jävla dåligt. Jag hatar hatar hatar case intervjuer. Spelar ingen roll hur mycket jag förbereder mig, jag kan ju i teorin, men sen i praktiken så screw:ar jag alltid upp. Så frustrerande! Det känns som mina meriter och min bakgrund funkar, men sen faller på mig som person. Hela tiden. Jag ger snart upp alltså. Enda delen som inte gick katastrofalt var sista tre minuterna då jag skulle freestyla lite på tyska.
 
På hemvägen blev jag passande nog dränkt i en störtskur.
 

KOMMENTARER:

  • snie.blogg.se säger:
    2015-09-03 | 10:40:59
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

    Gick de inte bra?? Va det som magkänslan sa eller har du hört av dom? Måste älska bilden på dig dock! <3 Kommer gå bättre nästa gång! Hur gick den i Sthlm? Hört nåt?

    Svar: Svarar separat, annars blir det en uppsatskommentar
    Anna Elina

  • Emelie säger:
    2015-09-03 | 12:17:03
    Bloggadress: http://sockerskrin.blogspot.se

    Uff, så jobbigt.. Jag beklagar verkligen..! Men ofta blåser man ju upp saker, och jag kan gissa att du tyckte det gick värre än arbetsgivaren gjorde... Men sedan kan man ju verkligen inte vara bäst på allt, och du får imponera på andra sätt än case-intervjuer!

    sv: Ja, jag saknar Paris något oändligt men som du säger, att få en rivstart hjälper verkligen (så jag inte behöver sitta och älta)... Och simskolan och babysimmet ÄLSKAR jag ju.. :) Men tyvärr hinner jag må lite dåligt mellan varven med, och speciellt med tanke på hur stressig skolan är just nu...

  • Anna säger:
    2015-09-03 | 17:28:57
    Bloggadress: http://www.annapannapuff.se

    Hm... Vad hemskt att känna så efteråt! Tycker bilden illustrerar det jättebra:)! Men på't igen, klart du kommer lyckas nästa gång!!!

  • Jessica säger:
    2015-09-04 | 23:18:49
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Men nej vad tråkigt att det inte känns som det gick bra. Det är ju den värsta känslan när man går ut från en intervju och det känns skit. Men man kan inte göra annat än sitt bästa och det är jag säker på att du gjorde!

Kommentera inlägget här: