wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Blueorange

Kategori: Café, Fjärde, Wien

I torsdags var tanken att jag och Daniela skulle kolla in Vollpension i Wiens Fjärde Bezirk. Dessvärre visade sig detta ha stängt på grund av vattenskada och vi gick istället de få stegen till Blueorange. Där vi satt länge och väl för att uppdatera varandra, hon om sin månadslånga resa, jag om mina äventyr på hemmaplan. 
 
Eftersom jag börjat känna av halsont sedan Tel Aviv i tisdags fick det bli varma grejer: te och tomatsoppa!
 

KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2016-04-09 | 12:03:37
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Låter trevligt med en liten fika. Alltid trevligt att ses och få prata om vad som hänt sedan sist. Du har ju haft massa för dig på senaste. Jag har också börjat få en förkylning. Får också dricka massa te.

Kommentera inlägget här: