wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Lön För Mödan

Kategori: Jobb, Smarr

På jobbet har jag länge gått och skjutit ett möte framför mig. Jag har ett projekt som jag jobbat med sedan en tid tillbaka och det har inte riktigt viljat lossna. Jag har gjort så gott jag kunnat men känt mig halvt förtvivlad över hur jag ska ro det hela i land. Men, i förra veckan tog jag tjuren vid hornen och bad om ett möte. Mötet hölls igår och gick... över förväntan! Nu känns allt inte alls lika oklart längre och jag tror nog jag kommer kunna fixa det.
 
Jag belönade mig med en vaniljmousse-tårta i företagsrestaurangen.
 

KOMMENTARER:

  • Emilie säger:
    2016-04-05 | 12:34:55
    Bloggadress: http://mittiemellan.wordpress.com

    HEJA dig <3

  • Jessica säger:
    2016-04-05 | 22:16:23
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se/

    Så skönt när saker lossar och man ta ett steg vidare, det kommer säkert fixa sig! Håller tummarna! Försökte förresten kommentera två gånger på ett annat blogginlägg igår på din blogg, men fick bara felsvar :(

Kommentera inlägget här: