wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Cuadro

Kategori: Femte, Restaurant, Wien

Hemma igen! Kroatienresan har varit helt fantastisk, det kommer såklart utförlig info om den inom kort. Sent igår kväll ankom jag och Halldis Wien efter elva timmar i buss. Trötta och hungriga mötte vi upp Nadia på Cuadro i Wiens Femte Bezirk. Detta hippa hak (eller jag vet inte, studenthak kanske är mer beskrivande?) fick jag upp ögonen för tack vare Emilie. Här serveras bland annat billiga burgare (stort plus är också att de erbjuder alla burgarvarianter i vegetarisk form), sallader och andra grytor.
 
Såhär såg den ut. För min del blev det en klassiker, Caesarsallad.
 

KOMMENTARER:

  • snie.blogg.se säger:
    2016-08-07 | 10:02:54
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

    åh gott!!! :)
    kroatien, va kul! dit vill jag med! vilka åkte du med? :)

  • Jessica säger:
    2016-08-08 | 11:14:47
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Vas kul att ni hade det så bra i Kroatien! Måste varit väldigt gott med en bit mat efter en så lång resa. Salladen såg väldigt aptitlig ut :)

Kommentera inlägget här: