wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Karl Fazer Cinnamon Biscuit

Kategori: Choklad

Mjölkchoklad med frasiga kexsmulor och julkryddor? Från min absoluta favoritleverantör då det kommer till choklad?! Made in Finland dessutom? Inget att snacka om, en sådan fick såklart åka med hem från butiken. Den var faktiskt mer julig i smalken än jag hade väntat mig, hur lätt är det att få till liksom? På minussidan är dess tjocklek, jag gillar 100 grammarna bättre, de smälter som bättre i munnen på något sätt. Icke desto trots helt klart väl värd att köpa!
 
4 av 5 rutor!

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2016-12-10 | 09:54:46
    Bloggadress: http://www.annapannapuff.se

    Så du föredrar verkligen Fazer framför Marabou? Upprörande! Fazer med polkakross i gillar jag, dock!
    Till Gelateria Scarfo tar du dig enklast från stan med tunnelbana till Alvik. Alla gröna linjer västerut gär förbi Alvik (Hässelby, Vällingby etc). I Alvik går du rakt över perrongen, längst fram på den avgår Nockebybanan, även kallad 12:an. Ålstensgatan är station nummer 4. Jag tar 12:an som avgår från Alvik 11.00 och är på Ålstensgatan 11.06, sedan är det bara över vägen och 30 meter att gå! Jag är hon med kryckan😜👍🏻!

    Svar: Oh noo, nu missade jag :( :( Får bli nästa gång!
    Välkommen!

Kommentera inlägget här: