wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Vinter i P1 - Stina Stoor

Kategori: Allmänt, Sommar & Vinter i P1

Känns som det verkligen är crème de la crème som får äran (för det är det väl?) att vinterprata. Efter Olof Wretlings starka inledning fortsätter Stina att hålla ribbnan på en hög nivå. Stina pratar om problemet med att få stora bröst tidigt (... något jag väl inte direkt kan identifiera mig med eftersom jag varken har stora bröst eller fick de små jag har särskilt tidigt). Då Stina pratar om våndan inför att besöka sin demenssjuka pappa är igenkänningsfakton desto högre. På det stora hela ett underhållande och vinterprat, vet inte varför men jag får upp ordet sagostund i huvudet.  
 
Producent: Gun Ekroth
 
Lärdom jag tar med mig: att vara intellektuell betyder att vara "jävligt besvärlig".
Betyg: 7/10
Kommentera inlägget här: