wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Bettel-Alm

Kategori: Fest, Första, Utgång

Efter en vecka med lite sömn blev min lugna hemmakväll igår inte riktigt som planerat. Tvärom faktiskt. Det vankades nämligen After Ski och efter övertalningsförsök och inte allt för lång tvekan från min sida bestämde jag mig spontant för att join:a. Innan afterskin bjöds det förfest hos Moritz. Själva After Ski Partyt hölls i Bettel-Alm i Wiens Första Bezrik. Herre jösses vilken... skum(?) lokal alltså. Och... intressant publik. Och... konstig (tysk schlager) musik. Men stämningen var på topp.
 
Efter att jag gått bananas till "I Love It" med Icona Pop framåt 03 ansåg jag att klimax var nått och begav mig hemåt.
 

KOMMENTARER:

  • snie.blogg.se säger:
    2016-02-29 | 09:20:05
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

    Haha ibland hamnar man på udda ställen. Men de blev en kul kväll ändå? =)

Kommentera inlägget här: