wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

MOVITS!

Kategori: Konserter, Åttonde

Angenäma problem drabbar mig i helgen. Förmodligen kommer jag efter allt skiftjobbande att vara så död att jag bara orkar med en utekväll. Men jag skulle vilja få in två: den ena, GAP Release Party, ligger dock lite farligare till eftersom detta ju är ett - om än superroligt - återkommande event. Det andra, en konsert med MOVITS! kan jag ju knappast kalla återkommande. Och det kan jag bara inte missa. Konserten hålls på B72 i Wiens Åttonde Bezirk. 
 
Favvohak i sällskap med favvopersonerna.
 Konsertkampen rullar på alltså!

KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2016-02-11 | 21:08:48
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Oj vad jobbigt om du måste välja, det är så jobbigt när det händer mycket roligt. Men konserten låter verkligen inte som något du får missa. Jag gillar också Movits! (Du har bra musiksmak, Anna).

  • Anna säger:
    2016-02-11 | 22:27:06
    Bloggadress: http://www.annapannapuff.se

    Äsch! Vill man så går det:)!

Kommentera inlägget här: