wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Strasbourg Dag Tre

Kategori: Fest, Jobb, Resor

Torsdagen spenderades ihop med en coach inom EQ. Detta var nog den mest intressanta och omvälvande dagen för min del, en ögonöppnare. Vill/orkar inte gå in på detaljer men vi kan lämna det vid att jag faktiskt förändrats ganska mycket de senaste åren och att min bild av mig själv inte är riktigt ajour med vem jag är idag. 
 
På kvällen hade vi för första gången fri tid. Efter en springtur ihop med Moritz längst med vattnet begav sig alla tio traineer till en närliggande restaurant för mat och drinkar. Planen därefter var utgång. Men eftersom några traineer inte var lika pepp på denna idé och ville gå tillbaka till hotellet fick jag styra upp det hela med en hemmafest i mitt hotellrum; ville att vi skulle förbli samlade hela gruppen den sista kvällen. Det blev bra. Det (läs jag och Halldis) dansades, det kördes Limbo, det spelades kort och det lindy hop:ades. Som vanligt nu för tiden blev jag OH Moritz kvar till stängning i sällskap av en fransk alumni-trainee. Mycket hip hop och mycket filosofi.
 
Klockan 02:30 bad jag dem vänligt men bestämt att tänka på refrängen.
 

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: