wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Sommar i P1 - Alexander "The Mauler" Gustafsson

Kategori: Sommar & Vinter i P1, Sport

Friskt vågat hälften vunnet. Isch. Vet inte varför men blev cirka noll berörd av detta program. Kändes inläst (vilket säkert alla program är i mer eller mindre utsträckning) och lite opersonligt. Liksom hårt och humble brag:it på samma gång. Att The Mauler tog chansen att försvara sin bespottade sport i etern var väl rätt givet. Att han är trött att prata om sina tuffa år kan man väl också förstå. Det är ju hans program och han som bestämmer. Musiken hade han bestämt bra, det var mycket hip hop och åtminstone den kändes personlig. Och så hans hyllning till sin tjej Moa, sin mormor, sin mamma och sina systrar.
 
Producent: Sophia Lindholm
 
Lärdom jag tar med mig: Recept på ett bra förhållande?
 
"Jag tror det är därför vi passar så bra ihop, att jag har mitt och hon har sitt och ändå är vi ett team, vi hjälper varandra. Vi är väldigt måna om varandra och att den andra ska må bra. Vi pratar hela tiden med varandra. Det ska inte vara så att man håller på att hymla med tankar och känslor liksom. Det blir inget bra "
Betyg: 2/10
Kommentera inlägget här: