wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Sommar i P1 - Johan Holmsäter

Kategori: Sommar & Vinter i P1

En av de sakerna jag saknar mest med Sverige är faktiskt Friskis & Svettis. Älskar stämningen som råder där, ren träningsglädje, noll hets eller utseendefixering, bara kom som du är och gör ditt bästa. Bra pris, bra musik, bra folk, brett åldersspann. Nåväl, nu skulle detta ju inte bli en hyllning till Friskis & Svettis utan en recension av dess grundares sommarprogram. Och programmet gillade jag inte alls lika mycket. Kändes inte ens humblebrag:igt utan mest bara brag:igt. Och så bara sveper han förbi sin barndom och sin uppväxt på barnhem på bara två minuter. Det hade (mitt dramaturgiska och nyfikna) jag såklart velat höra mer om.
 
Producent: John Swartling
 
Lärdom jag tar med mig pa temat...hälsa: "Hälsa skapar inte alltid glädje, men den sanna glädjen skapar alltid hälsa"
 
Betyg: 5/10
Kommentera inlägget här: