wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Sommar i P1 - Johan Olsson

Kategori: Sommar & Vinter i P1, Sport

Jag brukar vara extra förtjust i sportstjärnors sommarprogram. Det känns som de måste ha en skruv lös för att kunna bli bäst i världen (... träna X antal timmar. Per dag). Mina förväntningar på Johan Olsson var inte andra, speciellt inte med tanke på hans makalösa insats på fem-milen i VM 2013. Jag gillade hans program! Bra balans mellan sportresultat och privatliv. Manus var jättebra, många skulle säkert klaga på den något stela och stakane leveransen av detsamma men jag tycker inte det gör så mycket, tvärtom är det nästan lite charmigt. Gillar bäst de delar i programmet som han pratar om sin fru Anna, hjälp vad fint det var! Även biten om mental träning var väldigt spännande.
 
Producent: Sara Johansson
 
 
Lärdom jag tar med mig: Bakom varje framgångsrik man står en kvinna?
Betyg: 7/10
Kommentera inlägget här: