wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Assemble

Kategori: Humor, Shopping

Är mitt andranamn. Man ska lyssna på magkänslan alltså. Det gick väl fort, man ska inte kasta sig in i relationer. Efter att ha sovit på saken var det jag som slet av all smart maskeringstejp och tassade tillbaka till butiken med svansen mellam benen och bad att få häva köpet. Vilket gick för sig som tur var. Samma kväll finkammade jag den där flugan kallad internet och läste alla tester och recensioner jag kom över (... vilket inte var få). 
 
Vad kan det vara som döljer sig i lådan?!
 ...Resultatet? TaDaaa: 

KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2016-05-14 | 18:47:43
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se/

    Nu blir jag nyfiken, hur kommer det sig att du ändrade dig angående den förra cykeln? Oavsett så var det tur att du kunde få pengarna tillbaka, känns det inte helt rätt så ska man inte köra på det. Bra jobbat med att sätta ihop den nya cykeln, det ser ut att vara en stadig och rejäl cykel :)

    Svar: Jag var egentligen ute efter en mer klassisk damcykel, du vet en sådan som gör att man sitter väldigt upprätt och rak i ryggen på (väldigt praktiskt i stadsmiljö), och den jag köpte först var egentligen lite mer av en sportmodell, då man sitter lätt framåtlutad.
    Välkommen!

Kommentera inlägget här: