wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Mein Studium Finanziere Ich Großteils Über Den Bankomaten

Kategori: Humor, Kulturkrock, Shopping, Wien, Österrike

Vad händer med mig?! Lyssnar på Hip Hop, köper tröjor med tryck, dricker kaffe?! Senaste steget i min kulturella assimilation är tygkassen på bilden nedan, skapad till äran av mannen, myten, legenden Georg aus Wien, som på 90-talet medverkade i tyskarnas motsvarighet till "kär och galen". 
 
Synd att man var för ung på den tiden.
 Hoppas den hinner komma innan jag åker till Stockholm nästa helg!

KOMMENTARER:

  • Christine's Stories säger:
    2016-11-27 | 21:38:34
    Bloggadress: http://finest.se/christinestories

    Är det kulturellt att dricka kaffe? Jag tänker att alla kulturmänniskor dricker te..?

  • Jessica säger:
    2016-11-28 | 23:03:41
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Låter som du håller på att bli en äkta hipster. Haha närå. Jag älskar tygkassar, dock inte hiphop och kaffe fullt lika mycket. Men gillade tygkassen starkt!

Kommentera inlägget här: