wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Fullt Program

Kategori: Glass, Resor, Utflykt, Vandring

Blir det då jag är hemma. Dagen börjades med en tur till svampskogen.
 Jag är bästa sällskapet för denna syssla: älskar att plocka, hatar att äta.
 Därefter blev det genensam lunch på Raggmunken. Jag gick mot strömmen och åt köttbullar.
 Efter ett kort stopp på Biltema (Våffelhjärn) begav vi oss mot Gränna för mjukglass.
 Därefter tournerspel på Visingsö.
Mycket underhållande ända fram tills dess att läktaren mittemot rasade samman.

KOMMENTARER:

  • Anna Friberg säger:
    2017-08-20 | 10:41:59
    Bloggadress: http://annapannapuff.se/

    Fullspäckat schema! Jag är som du, älskar att plocka svamp, tycker om att rensa men äter inte själv. Sv: Ja, utebion är gratis! Popcorn finns att köpa, så vore det inte för det usla ljudet o avsaknaden av undertext så vore det en klockren grej!

  • Jessica säger:
    2017-09-10 | 21:13:09
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Men oj vad mycket ni hann med. Skulle nog vara likadan gällande svampplockingen om jag gjorde det, älska att plocka svamp, men hata att äta. Svamp är inte min grej!

Kommentera inlägget här: