wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Wieder TANZEN ANDERS

Kategori: Café, Femte, Wien

I fredags efter jobbet var det äntligen dags för ett återbesök på det mysiga caféet TANZEN ANDERS i Wiens Femte Bezirk, bara ett stenkast från Margaretenplatz. Vid det sista besöket hade jag (av förklarliga skäl) rätt mycket annat som snurrade i huvudet och kunde det förtog nog lite av själva caféupplevelsen. Tänk om någon då hade sagt hur det skulle se ut nu; jag hade nog idiotförklarat denne och sagt att inte en chans. Men nu kom jag av mig från caféspåret lite. Det som föranledde besöket var att jag och en före detta kollega, Albert, bestämt träff för att ses för att catch:a upp. Är så glad för Alberts skull. Mer driven och klok person får man leta länge efter.
 
Såå värdefullt att ha en sådan person att kunna råfråga i karriärrelaterade frågor.
 
 
Kommentera inlägget här: