wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Hochkar - Impressions

Kategori: Impressions, Resor, Sport, Utflykt, Österrike

Hemma igen efter en m.a.g.i.s.k. helg. Fantastiska människor, fantastiskt väder, fantastisk skidåkning. Inbillar mig att jag utvecklat min skidåkning endel också. Förutom skidåkning hann vi också med kortspel, bastu, matlagning (... och vin, tre flaskor vin på tre personer första kvällen - whoops) bilracingkörning samt lunch i solen (utomhus mot en husknut).
 
Magiskt ljus från bilfönstret.
Solnedgång över alperna.
 Från liften.
 Mina kamrater tillika skid-ideal. 
 Lite off-pist-åkning också.
 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2017-01-23 | 18:48:41
    Bloggadress: http://www.annapannapuff.se

    Låter och ser ljuvligt ut, alperna är grymma! Hur går det med skidåkningen, proffs än:)?

    Svar: Proffs vore verkligen en överdrift men jag känner absolut att jag utvecklats sedan i november =)
    Välkommen!

  • snie.blogg.se säger:
    2017-01-24 | 08:33:41
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

    fina vyer! kan du åka skidor? jag har aldrig testat :)

  • Jessica säger:
    2017-01-25 | 09:03:04

    Åh vad härligt! Kan tänka mig att det är väldigt vackert i alperna. Måste vara utvecklande kör skidåkningen att åka i lite längre backar :)

Kommentera inlägget här: