wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Stockholm Resan

Kategori: Resor

Framme! Det började dock mindre bra bra med att 1. jag snabbt fick packa om från check-in bagage till mer lättvikt i form av handbagage (tur jag kollade en extra gång på biljetten). 2. tunnelbanan inte gick så tidigt på vardagar så jag fick kasta mig in i en taxi för att hinna med S-bahn till flygplatsen. 3. Åland förmodligen blir inställt eftersom det tydligen inte bara är en utan två trainee dagar. I alla fall en och en halv. Nåväl, bara att göra det bästa av situationen. Planen ser nu ut som följer:
  • Tisdag: träffa syster på förmiddagen. Träffa J. på eftermiddagen,
  • Onsdag: assessment center. Träffa R. på kvällen.
  • Torsdag: assessment center. Träffa E. på kvällen.
  • Fredag; turist i Stockholm? Annars hälsa på Linda i Södertälje.
  • Lördag: träffa Elin (som ju var på besök i Wien häromsistens).
 
Såhär ser rummet jag bor på ut. Typ det finaste hotellet jag bott på ever.
 
 

KOMMENTARER:

  • snie.blogg.se säger:
    2015-08-18 | 19:01:55
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

    vilken är R J och E? Haha nyfiken som vanligt!!

    Gud vad spännande. Önskar dig all lycka till! <3

  • Emilie säger:
    2015-08-19 | 09:19:05
    Bloggadress: http://www.mittiemellan.wordpress.com

    Heja dig, kommer ga sa bra! Synd med Aland dock, men du far göra det basta av Situationen. Mina Linz-grabbar är i Stockholm denna helg, du kan ju turista/hooka upp med dom? :) KRAM

  • FrökenTV, bloggen om tv och film säger:
    2015-08-19 | 11:56:02
    Bloggadress: http://efji.blogg.se/

    super fint

Kommentera inlägget här: