wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Svart, Vitt Och Allt Däremellan

Kategori: Humor, Jobb, Resor, Tips

Färdigpackad, ready for take off. Min business-garderob känns rätt svart-vit. Men "det gäller att inte sticka ut" som min pappa rådde mig. Samt att inte "ha en kjol som slutar strax nedanför trosorna". Så jag ska nog vara på det torra. I alla fall vad det gäller klädtekniskt. Är förväntansfull och nervös inför prövningarna. Menmen, jag kan inte göra annat än mitt bästa så får ödet sköta resten. En betald resa till Stockholm är ju faktiskt inte helt fel det heller. Förutom nytta i form av intervjuerna står även nöje i form av Ålansresa och kompisdater på programmet. 
 
Håll tummarna imorgon!
 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2015-08-18 | 07:42:44
    Bloggadress: http://annapannapuff.se

    Jag håller tummarna och hoppas Stockholm visar sig från din bästa sida. Angående kläder så har bog din pappa rätt, bättre att visa insidan än utsidan just vid en intervju... Annars är ju kläder ett fantastiskt redskap när det handlar om att marknadsföra sig! Lycka till och have fun!

Kommentera inlägget här: