wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Weihnachtsmarkt Am Spittelberg

Kategori: Sjunde, Wien

Känns som jag säger det om varje julmarknad jag besöker, men den på Spittelberg i Wiens Sjunde Bezirk är ta mig tusan bland de mysigaste marknaderna ever (vilket jag ju kunde kostatera redan förra året). Perfekt kuliss för en sista After Work med Manuela innan jul- och nyårsuppehåll. Jag höll på att smälta lite då hon hade med sig en hemmastickad julklapp till mig! Jag kommer dock såklart inte öppna den förrän julafton.
 
Jag är ta mig tusan lite som en skata, älskar allt som glittrar!
 Provsmaka fick man minsann också.
Let there be light.
 

KOMMENTARER:

  • snie.blogg.se säger:
    2015-12-18 | 09:44:44
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

    Hahaha som en skata!! Ja då kan jag joina dig. Är oxå svag för saker som glittrar;) MYS!!

    Hon som klipper Leo säger på ett fint sätt att "det är ju bara hans 3e klippning...) Vilket betyder att han kanske inte älskar det haha! Men han verkar ju trivas med henne ändå, och tjusig blir han ju. Mutning med godis gör det nog lättare ;) Fön och trimmern är inte hans favoriter. Oj vilket utlägg det blev HAHA

  • Anna säger:
    2015-12-18 | 15:51:23
    Bloggadress: http://Http://www.annapannapuff.se

    Skator är vi allihopa:)!

  • Jessica säger:
    2015-12-18 | 19:48:22
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Åh vad mycket fint, gillar också sånt som glittrar! Men jag blir lite nyfiken, vad är det för saker på översta bilden? Vet att jag fick något liknande någon gång när Johan kom hem från en utlandssemester, men har aldrig använt den.

    Svar: Det är prydnadssaker gjorda i glas, så jag tror inte man kan använda dem till så mycket annat än att njuta av deras skönhet =)
    Anna Elina

Kommentera inlägget här: