wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Bravo Hits Party

Kategori: Fest, Sextonde, Utgång, Wien

Nu var det ett tag sen sist men igår var det dags igen. Platsen (Weberknecht i Wiens Sextone Bezirk) och spelreglerna (mycket 90-tal) var desamma, lagupställningen (Dani+MiBi, HP+Ingrid+Manuel) något modifierad. Uppladdningen var inte optimal, jag var kvar på jobbet till strax innan halv nio så det fick bli raggardusch, middag i farten ocn turboförfest. Det blev detta till trots en hellyckad kväll och efter ett snabbt stopp på Chelsea skildes vi åt trötta men glada framåt 04.
 
Och kriminelle jag langade snus åt HP.
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2016-07-17 | 12:26:58
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Låter som en bra kväll! Ni körde på ändå till fyra?! Det var bra gjort! Jag känner att jag har börjat bli gammal. Orkar typ inte vara ute mer än till ett två på natten. Du har fortfarande partyådran kvar! :)

    Svar: Hehe, snarare så att jag just upptäckt partyådran, innan jag flyttade till Wien var jag sällan vaken efter 00 på kvällen, men så var jag ju en riktig pluggis som satt begravd under skolarbete även helgtid ;-)
    Välkommen!

  • Emilie Habetzeder säger:
    2016-07-18 | 11:51:18
    Bloggadress: http://mittiemellan.wordpress.com

    Ni är sa söta <3 Later som en rolig kväll!

Kommentera inlägget här: