wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Sagobröllop På Visingsö

Kategori: Event, Fest

Bröllop. Som jag grät. Hela dagen. Var inte beredd på denna känsloanstormning. Jag är väl inte en speciellt blödig typ? Inte ens näsdukar hade jag tänkt på. Dock inte en droppe regn under vigseln. Annars? Några Stichwörter: en bra och lättsam präst, remmalag, bra bordssällskap, vacker sång, god middag (lax, toast skagern, äppelpaj), gamla bekantskaper och nya, underbara toastmasters, flygande paraplyn, quizz och lekar, roliga och känslosamma tal, dans dans dans, nattvickning, kvar till stängning. 
 
Finaste brudparet ever. Stoltaste storasystern ever.
Kanske kärlek finns på riktigt trotsallt?
 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2016-06-20 | 22:23:14
    Bloggadress: http://www.annapannapuff.se

    Bröllop är speciella, mycket känslor! Vilket fint brudpar! Hur såg du ut, undrar jag??

  • Jessica säger:
    2016-06-22 | 21:37:33
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Vad avis jag är på dig nu, älskar att gå på bröllop! Så fin din bror och hans fru var! Förstår att du kände dig som en stolt syster. Förövrigt är du och din brorsa väldigt lika, men det har ni säkert hört förr!

    Svar: Det tar jag som en stor komplimang ;-)
    Välkommen!

Kommentera inlägget här: