wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Bad Taste in MMX

Kategori: Fest, Wien, Åttonde

Ikväll väntar fest och inte vilken fest som helst utan temafest, precis som på den gamla goda studenttiden.Tema? Bad Taste! Vad passar då bättre än att raffsa fram den gamla studentoverallen? Anlass? 4 X 30 årskalas (med mig som sagt med på ett hörn). Jag gav min present till det av födelsedagsbarnen som jag känner redan igår så den (eller de) inte försvinner i tumultet ikväll. Dessvärre sket det sig med den ena presenten, konsertbiljetten, eftersom Dani ska till Italien i två veckor (Ersatz: Cathrina som också fyllt år). Men tofflorna alltså, succé skulle jag nog nästan våga påstå.
 
Snyggast i stan?
Vi får väl se...
 
 

KOMMENTARER:

  • Anna säger:
    2016-10-14 | 18:50:01
    Bloggadress: http://www.annapannapuff.se

    Underbart! Tofflorna är ljuvliga:)! Och du blir säkert snyggast av alla i den outfiten!!

  • Anna säger:
    2016-10-14 | 18:50:02
    Bloggadress: http://www.annapannapuff.se

    Underbart! Tofflorna är ljuvliga:)! Och du blir säkert snyggast av alla i den outfiten!!

Kommentera inlägget här: