wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

April Concerts

Kategori: Konserter, Tankar

Då jag drog igång konsertkampen var en av anledningarna att jag ville utmana mig själv att komma iväg hemifrån lite oftare. Ofta kände jag en olust att ge mig ut i vimlet och hade hellre stannat hemma under min korkek och luktat på blommorna. Men sen väl på plats i arenan var det ofta inte så tokigt. Men, tiderna förändras och vi med dem och nu behöver jag i princip aldrig "tvinga" mig iväg, tvärtom. Mars var (blir) en bra månad med Krunegård, Bob Hund och The Libertines (på fredag). April lär inte gå av för hackor heller, efter Waves-bokningen har ytterligare några konserter tillkommit:
  • 4 april Stereo Total på Fluc med Halldis
  • 11 april The 1975 med ? i Gasometer
  • 24 april Juliette And The Licks med Marius i Arena Wien
  • 29 april Gerard med Emilie i Ottakringer Brauerei
 
Jag tror jag kanske håller på att bli lite kocko men ääh, man lever bara en gång?
 

KOMMENTARER:

  • Mirre säger:
    2016-03-21 | 21:49:35
    Bloggadress: http://sweetwords.se

    Men oh så härligt och vi har skaffat biljetter till KENT; yeeeaaah

  • snie.blogg.se säger:
    2016-03-22 | 08:40:08
    Bloggadress: http://snie.blogg.se/

    Du lever bara en gång! =)

Kommentera inlägget här: