wienerzucker.blogg.se

Zucker for Wien *Gööteborg*.

Royal Republic - Impressions

Kategori: Konserter, Tredje, Wien

Äntligen dags! Eftersom Dani ju var bortrest fick jag ragga upp annan konsertpartner, och Cathrina är minsann inte fyskam hon heller! Stämningen var på topp, det är verkligen något visst med rockband och deras osunt trogna fans. Mellansnacken var underhållande och extremt interaktiva. Ända minuset, om jag måste säga något, var att de drog igång först klockan 22 (einlass redan klockan 20).
 
Royal Republic här i skepnad av Royal Republic & The Nosebreakers.
 Vi höll oss ganska långt bak men såg ändå på det stora hela väldigt bra.
 Så skönt att få komma bort lite efter en emotionellt aningen turbulent vecka. 
Cathrina var precis samma åsikt!
 

KOMMENTARER:

  • Jessica säger:
    2016-10-19 | 18:54:00
    Bloggadress: http://yiskha.blogg.se

    Vad härligt att det var så bra! Segt där där när man får vänta på att band börjar spela (för antar att det var därför de började så sent). När jag och mamma var på Beyonce så fick vi vänta ca 2 timmar innan hon satte igång, men var ju värt sedan. Vad hände under veckan som var dramatiskt?

  • moa gustafsson säger:
    2016-10-19 | 19:35:17
    Bloggadress: http://moagustafson.blogg.se/

    Svar på dina frågor: ja jag valde mellan Österrike och Schweiz för jag älskar skidor!! Men Österrike blev det för att skolan hade ett bättre avtal med dom 😊
    Jag och min familj har åkt till fjällen varje år sen jag var 4 och åkt både utför och längd! Men längskidor tycker jag är roligare och det började jag träna nu i våras! ☺️ Men ja jag gillar båda på olika sätt 😃👍🏼

Kommentera inlägget här: